Grattis Carro!

Tänkte slinka in å gratta Carro (som är Carro på denna blogg) som blir 17 år idag! :D GRATTIS! :D
Hoppas du får en härlig dag! Kram!! :D:D


Nåja, kan väl berätta lite vad som hänt i dagarna.. Vi börjar med från torsdag till idag!

Torsdag: Ledig! Slank ner på stan för att inhandla present till Carro. Hem och äta lite, samt slappa lite. Hem till Carro på kvällen för födelsedagspartaj. Hahaha skitkul var det! Malin, Annica, Amanda, jag och Carro körde järnet! :D Det bjöds på så mkt gott att jag fick världens magvärk, blä! inte kul! Hur som haver, blev en sen kväll eller morgon vill säga..Kom hem vid 5 på morgonen, så ja.. sliten var jag ;D haha.. Somnade 5.30, vaknade 15 !!!!!!!!!!! :O usch, aja, jag var iallafall pigg haha!

Fredag: hmm, hände inte så mycket, vaknade ju 15 så hann inte med så mycket.. Drog till Konsum med Carro och inhandlade godis.. Sen stack vi hem till mig och glodde "Fjorton suger" och åååh:ade inför de heta killarna i filmen hahha:D mys.. satte oss vid datorn och lyssnade på massa partymusik på hög volym! Chattade på msn och Omegle.. hittade en cool kille som var Carros ultimata drömkille, men det visade sig att han inte var sååå snygg :P haha... menmen, snäll var han! När klockan turned 00.00 firade vi Carros födelsedag med INFINITY! :D<333 trevligt värre! jaja-- hon stack hem vid 1 :) Satte mig vid datorn.. Gick å la mig vid 3 :O :P

Lördag (idag): Vaknade 9, låg å drog mig till 11 :) Visste inte vad jag skulle hitta på för något så jag beslutade mig för att sätta mig vid datorn :) Duschade, fixade mig, klädde mig. Satte mig vid datorn igen och dunkade MUSIK på högsta volym! :D Dima Bilan för hela slanten!!!! :D gött.. aja.. ska försöka lossa asset från stolen och städa lite.. tråkigt att det inte varit så bra väder de här lediga dagarna.. menmen.. hoppas på bättre väder nästa helg! :D
Ikväll blir det att sticka till Konsum och inhandla lite gött och sen göra tacos och sen kolla film! :D nice.. ;)


Ja, det där var lite av mina lediga dagar!
Hoppas ni har det bra! Vi hörs!

Kram

 


Lovly beat: http://www.youtube.com/watch?v=jzy2dgEUOhY  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0