historiaprov och RixFm-festival

Hejsan!
Härlig morgon, solen skiner och jag börjar 11.20! Mycket uppskattat! (:
Idag så är det ett historiaprov som jag bävat för. Min lärare har nämligen sagt att mitt betyg hänger på detta prov! GULP! ehm.. aa, hahaha.. Jag har inte pluggat så mycket, så jag lägger min kunskap i Guds händer tänkte jag säga, nej, men jag ska verkligen försöka klara provet!
För när provet är klart är det dax för Stockholm! Ska på RixFm-festivalen ikväll, skojs! Åker efter skolan som slutar typ 14.. Kommer hem vid 1 inatt :)
Perfekt inledning till helgen, alltså festivalen! xD

Jaja, hade inte så mycket att komma med. Men vi hörs i morgon! :D
Kram och ha en trevlig & solig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0