solen skiner & det är fredag!

Hejhej =)
Vilken fin underbar fredagsmorgon! Solen skiner och det är varmt ute :)  (har redan gått ut en sväng)
Börjar 11.20 med matte, när matten är klar är skoldagen avslutad! hahah en lektion både igår och idag är jättretrevligt :) men ibland frågar man sig om det är värt att sticka till skolan då.. Nja, ja, det är det ju.. Det är ju sluttampen så man får offra sig :) haha.. Slutar 12.10 och då hämtar mamma upp mig så kör jag hem :D trevlans!

Idag kommer Carro och Amanda hem! Kulkul! Måste höra hur de har haft det och vad de har gjort =D
I helgen ska jag bara sooooova! Va härligt! ^^,
Lite småsaker i skolan nästa vecka men inget prov! Fasen vad skönt :) Nu är snart dax hörrni till sommarlovet! 11 juni :D Det är, nu ska vi se......13 dagar kvar! Varav 9 skoldagar! wohoo! :D

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning.. Bussen går om 45 minuter :)

Kramkram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0