sunday dance

Hej =)
Jättefint väder ute!
Idag är det dansuppvisning med de två danser som jag övat på under terminens gång. Lyrical och Disco för att vara exakt..
Undrar fortfarande om jag ska fortsätta gå i lyrical. Disco är givet! :D men ja.. får se:)
Nästa vecka kommer det vara jobbigt med prov och redovisningar samt inlämningar och nationella prov.. Så det kommer naturligt att jag inte kommer blogga.. men veckan efter och restande veckor  kommer jag blogga massor, då jag har hur mycket tid som helst :D
Skönt snart sommarlov! längtar jättemkt! kommer hända ganska mycket!!!! :D så atte.. det kommer bli sjukt bra! HÄRLIGT

men nu ska jag fixa till inför dansen idag! kramis!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0