ung söndag

Hejsan!

Har varit en jättevarm dag! :)
Vaknade vid 10.30 med att solen lyste i fejjan på mig :P Åt frukost och gick sedan ut och hjälpte mamma i trädgården :) Höll på i 3 timmar och sedan förtjänade vi en riktigt god fika :) Blev jordgubbsglass och apelsinjuice :) gottgott!

Åkte runt lite, b.la till Ica (hehe) och köpte lite gott till kvällen :) sen åkte vi hem och åt pizza.. ^^
Vid 20 åkte jag & Carro till stan och träffade Amanda, vi skulle till Vasaparken å mysa på filt med massa gött :) Under kvällen snackade vi i mängder, fick höra b.la om deras Spanienresa och sedan lite annat, fick också besök av två änder, tyvärr "råkade" jag jaga bort dem med mina skills som en and jag med:P hahahah..
Aja, åkte hem vid 00 och nu sitter jag här! :D

Helgen har gått så sakta.. Detsamma med hela veckan, verkligen slappt! :) skönt!
Snart sommarlov.. Bara nästa vecka och hälften av nästnästa vecka är kvar :) Nice blir det!!

Men ska sova nu! Riktigt trött och ögonen är halvt nere! Fin syn! hahaha..

Kramkram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0