i adore you

Hej! Väldigt länge sen man skrev här... Förväntar mig inte att någon följer denna blogg längre, men kan uppdatera ändå :)

Det som hänt sen jag skrev om MALTA, kan jag skriva ner lite kort här :)

AUGUSTI: Efter Malta var det dags för förberedning av skolan, började den 24/8 i år :) Klassen var helt okej, några nya, några gamla. Sedan startade skolan med plugg, massvis..

SEPTEMBER: Skola, skola och åter skola.. Hände inget speciellt förutom plugg.. lite partykvällar blev det också.. en och annan shoppingdag.. dryg månad.. haha

OKTOBER: Massa provuppsamlingar... Väldigt slitsamt... Dax för STS ReunionParty i GBG 16/10! Åkte tåg med Carro o Julia.. Vandrarhem = faktiskt rätt bra.. billigt!! Shopping hela lördan!!!!!!! :D:D <33 Partyt: Urtråkig fest, stack efter nån timme HAHA.. Drog till stan, träffade några trevliga grabbz, drog till dem... TV-tittande... cencur efter kl 3... !! :O Hem på söndan 18/10..

NU ÄR DET V.44 = höstlov! hittills bajs... kanske blir bättre....

Idag är det 82 dagar kvar till min 18-årsdag! :) hihi.. var tvungen å skriva :P

nåja.. ska ut en sväng nu :) ha det bra!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0